onsdag 10 september 2014

En kniv i ryggen & en spark i baken


En kommentar som faktiskt sårade på djupet & som skapade onödig smärta (precis som om att det fanns nödvändig smärta) men allra mest tack vara en bok "jag ska inte dö i dag" skriven av en kvinna som jag en gång i tiden spelade handboll med, Pamela Andersson . 
Gav mig motivationen & inspirationen att börja träna igen efter ett längre uppehåll. 

Jag känner en av de som driver gym i stan. Jag ringde upp hörde mig för . 
12 h senare så plingade till i telefonen . Jag hade fått ett sms som löd 
"Jag har en PT som väntar på dig" 

I dag drog jag igång min träning och min första anteckning lyder; 
 Körde cirkelträningX4 & 15 min crosstrainer. Passet blev en introduktion efter en tids frånvaro från gym 
Målet är satt & även delmål
Heja Blaise ! 
Jag längtar efter att PT skall ringa  


Inga kommentarer: