lördag 2 mars 2013

Mod till nya perspektiv

Jag har aldrig tidigare betraktat mitt paradis som en plats jag skulle besöka på vintersäsongen. Jag har stängt igen i oktober och öppnat i maj. Det har alltid varit så och jag har aldrig ifrågasatt det direkt.

Denna vinter har jag nyttjat det flera gånger .Jag är överväldigad och lycklig över att jag gett mig själv den möjligheten att se paradiset ur ett vinterperspektiv.

Tänker på så mycket som jag kanske missat på grund av att jag levt och agerat oreflekterat. Så många möjligheter så många perspektiv som gått mig förbi .

Tar med mig erfarenheten och tänker låta den inspirera mig till mod även i andra sammanhang . Mod till nya perspektiv .

1 kommentar:

Nana sa...

Kanske är de så att du inte innan sett det, dels för det varit utanför din box, men också för att livet ex små barn inte varit läge för det. Allt kräver sin tid tror jag. Nu är det tid för paradiset att få blomma ut såväl sommar som vinter.


Är mycket nyfiken på ditt paradis!

Hur har jag missat detta inlägg? Hmm!