tisdag 4 december 2012

Tåg, resa, vagn och lok

Såg på FB att någon funderade på att använda samma modell för vänner som han använda i en alltför trång bokhylla. För att en bok skall få komma in så måste en annan bort. Jag föreslog bokcirkel.
Relationer som är så otroligt viktigt har blivit en handelsvara. Vem/vilka du umgås med säger något om dig själv.

Provar en ny metod för att visualisera målbilder. Tänker mig tillvaron som ett tåg och jag placerar det som jag inte vill ha kvar på den sista vagnen. Det som dränerar energi har jag för avsikt att haka av......

Annars är jag mest nöjd med att jag tagit mig an nya utmaningar. Alltid kul att prova sina erfarenheter som man gjort i ett sammanhang i ett nytt.

Står i ständigt lärande om mig själv. Inte alltid en glad överraskning men i det store hela är jag nöjd :-)

Inga kommentarer: